השר ליצמן בב"ש: "העיר עם עתודות הבנייה המשמעותיות לציבור החרדי"

    איתי גדסי No Comments on השר ליצמן בב"ש: "העיר עם עתודות הבנייה המשמעותיות לציבור החרדי"

    שר השיכון ובכירי משרדו בסיור מיוחד בעיר בית שמש, עמדו מקרוב אחר בניית השכונות החדשות בעיר. ליצמן אמר בסיור: "נדרשת החלטת ממשלה יחודית לעיר". רה"ע בלוך: "אם הממשלה לא תתעורר נרד לדירוג 1 במצב הסוציואקונומי"

    יעקב ליצמן צילום: פלאש 90
    14:53
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on גולדקנופף בהתבטאות מנותקת: "את מטולה לא סגרו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר השיכון יעקב ליצמן הגיע היום (חמישי) יחד עם צמרת משרדו בראשות מנכ"ל המשרד יאיר פינס לסיור בעיר בית שמש המובילה כיום פתרונות הדיור לציבור החרדי בבניית השכונות החדשות בעיר.

    בכירי המשרד יחד עם השר ליצמן עמדו מקרוב על הבנייה החדשה בשכונות משקפיים, רמות בית שמש ד' ה' , שטחי מסחר.

    השר וצוותו לא פסחו על העיר הוותיקה ולמדו על קשיי המסחר במקום ובמתחמים המיועדים הצפויים לקחת חלק בתכנית "פינוי בינוי".

    שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן אמר בסיור עבודה בבית שמש: "נהנתי לסייר בבית שמש, העיר המובילה בתחום הבניה, הופתעתי לראות את הבניה המסיבית בשוכנות השונות".

    שר השיכון הבהיר עם זאת כי כעת "לצערי עם כניסתי לתפקיד אין בידנו תקציב מה שמקשה בסיוע שלנו. בית שמש היא העיר עם עתודות הבניה המשמעותית ביותר לציבור החרדי מכל רחבי הארץ".

    לדברי ליצמן, "נדרשת החלטת ממשלה ייחודית לטובת העיר בית שמש ואתגייס לכך יחד עם כל הכוחות המשותפים בממשלה ובכנסת. אישרנו מספר צעדים חשובים לעיר ולהתפתחותה לטובת כל האוכלוסיות והמגזרים ובייחוד לציבור החרדי, יחד עם ראש העיר עליזה בלוך, סגנה ישעיהו ארנרייך, ויו״ר הועדה לתכנון ובניה שמעון גולדברג”.

    ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך אמרה בסיור:
    "אנחנו כרגע במדד סוציואקונומי 2 ואם הממשלה לא תתעורר אנחנו נרד לדרוג 1. הדרך היחידה למנוע זאת היא דרך החלטת ממשלה ייעודית לעיר בית שמש".

    אני מודה לשר שלקח את זה על עצמו. אנחנו נקדם "פינוי בינוי" במתחמים בעיר שונים יחד עם דאגה לכלל צרכי התושבים בדגש על תשתיות. תושבי העיר בית שמש צריכים פתרונות ממשלת ישראל. בחירות זה תרוץ"

    מצ"ב תמונות מאושרות לפרסום

    רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש



    0 תגובות